انچه در این مقاله خواهید خواند :

 

 

چرا لپ تاپ استوک Asus بخریم؟

چه بخواهید و چه نخواهید، لپ تاپ یکی از ضروری ترین نیازهای بشر است. برندهای زیادی وظیفه ساخت این کالای ضرروی را برعهده دارند. اگر تصمیم دارید یکی از لپ تاپ های شرکت ایسوس را خریداری کنید اما هیچ آشنایی‌ای با این شرکت و نکات مثبت لپ تاپ های ایسوس ندارید، ما دلایلی که موجب شده تا این شرکت آسیایی محبوب شود و خرید لپ تاپ استوک Asus در اولویت مردم ایران قرار بگیرد را در این مقاله جمع آوری کردیم و در سایت لپ تاپ دید می‌توانید بخوانید.

 

آشنایی با Asus

 

ایسوس یکی از مطرح‌ترین برندهای ساخت مادربورد، رایانه شخصی، سِرور، لپ تاپ، ال‌سی‌دی، کارت ویدئو، نت‌بوک، تلفن همراه دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند است که از سال 1989 تاسیس شده است. دلیل محبوبیت ایسوس در ایران، فراهم شدن خدمات خرید لپ تاپ ایسوس است.

این شرکت که مرکز آن در تایپه، پایتخت تایوان قرار دارد، محدوده‌ی فعالیتی اش جهانی است و تنها مربوط به بازار ایران نیست.

یکی از دلایل موفقیت ایسوس نسبت به دیگر برندها، ساخت مدل های گوناگون لپ تاپ با قیمت بسیار متفاوت است؛ یعنی یک لپ تاپ متوسط با قیمت پایین در برند ایسوس دیده می‌شود، اما در دیگر برندها دیده نمی‌شود و لپ تاپ های با قیمت پایین دیگر برندها، سخت افزار ضعیف‌تری نسبت به محصولات برند Asus دارند.

 

Asus قابل اعتماد است؟

بیش از 30 سال فعالیت در بازار جهانی، ایسوس در سال 2019 در رده دوم بهترین لپ تاپ سال قرار گرفت و در سال بعد یعنی سال 2020 با کسب رتبه 88 از 100، به رده اول رسید. رتبه برند ایسوس در سال 2021 هم اول بود. جالب است بدانید که رقبای ایسوس، HP، Dell، لنوو، مایکروسافت، اپل و... بودند.

 

چرا خرید لپ تاپ ایسوس

در این 30 سال فعالیت شرکت Asus در ساخت لپ تاپ، چندین دلیل باعث موفقیت ایسوس شده است. دلایلی نظیر مشتری مداری، بازه قیمتی متفاوت، تقویت قطعات سخت افزار و... موجب مطرح شدن این برند چینی شده است.

 

مشتری مداری

اولین دلیل موفقیت هر برندی، توجه به نیازهای مشتری است. ایسوس هم توجه ویژه ای به نیازهای مشتری کرده است؛ به گونه ای که به هر فروشگاه خرید لپ تاپ استوک ایسوس مراجعه کنید تنوع زیاد کالاها در بازه قیمتی متفاوت دیده می‌شود. یعنی لپ تاپ زیر 7 میلیون تومان در بازار برای قشر کم درامد دیده می شود و لپ تاپ بالای 30 میلیون برای گیمرها و یا برای گرافیست‌ها هم دیده می‌شود. این حرکت Asus موجب موفقیت آن‌ها و رضایت ویژه مشتریان این شرکت آسیایی شده.

 

دوام لپ تاپ استوک Asus

محصولات برند آسیایی ایسوس طول عمر زیادی دارند و دوام یکی دیگر از عوامل موفقیت برند ایسوس شده. یک خریدار همیشه دوست دارد محصولی خریداری کند که به راحتی خراب نشود.

 

تقویت سخت افزار لپ تاپ استوک Asus

مهمترین ویژگی لپ تاپ Asus، قابلیت ارتقا لپ تاپ است؛ زیرا لپ تاپ هایی که توانایی تقویت سخت افزار دارند، سال‌های بعد هم می‌توان آن‌ها را تقویت کرد که این مورد به سود خریدار است. منظور از سود این است که اگر حافظه RAM لپ‌تاپی که چند سال پیش خریدید 8 گیگابایت باشد و می‌خواهید حافظه RAM آن را تا 16 گیگابایت تقویت کنید، خرج شما نسبت به خرید یک لپ‌تاپ مشابه لپ تاپی که دارید با حافظه رم 16 گیگابایتی کمتر است.

لپ‌تاپ هایی که امکان تقویت قطعات سخت افزاری ندارند، اگر بخواهید آن را ارتقا دهید امکان پذیر نیست و تنها راهی که دارید این است که یک لپ‌تاپ جدید خریداری کنید که باید پول زیادی برای خرید یک لپ تاپ جدید خرج کنید. Asus بر خلاف دیگر لپ‌تاپ ها امکان ارتقا قطعات سخت‌افزاری دارد که این نکته مثبت محصولات ایسوس، به سود مشتریان قدیمی است.

 

بازه قیمتی متفاوت

هر بودجه ای که دارید، تنها کافیست اراده کنید تا یک لپ تاپ ایسوس را خریداری کنید. بازه قیمتی این برند در ایران زیاد است و تمام قشرهای جامعه می‌توانند آن را خریداری و از آن استفاده کنند. در نهایت باید گفت قیمت محصولات ایسوس نسبت به دیگر برندها مانند hp، لنوو و... ارزان‌تر است.

 

نوآوری

بهترین نوآوری ایسوس، تلاش برای کم کردن وزن دستگاه‌ها بود. ایسوس موفق شد این کار را انجام دهد و همین موجب شگفت‌زده شدن دنیا شد.ایسوس همیشه سعی دارد در تمامی محصولات خود، یک تحول خلاقانه ایجاد کند؛ این تحول در شکل ظاهری، وزن، سخت افزار و... هم دیده می‌شود.محصولات گیمینگ ایسوس نسبت به دیگر برندها سبک‌تر است؛ این کم‌وزنی موجب رضایت گیمرها شده. اما یک موضوع دیگر که دارندگان ایسوس را راضی‌تر از قبل کرد، قرار گرفتن اسکرین پد بود که طرفداران را به وجد آورد.

 

مزایا و معایب لپ تاپ ایسوس استوک

 

آیا خرید لپ تاپ Asus انتخاب خوبی است؟

لپ تاپ ایسوس امتحان خود را پس داده و کاملا خوب بودن محصولات این برند اثبات شده، اما مهمترین موضوع، نیاز شما از لپ تاپ است. برای درک بهتر شما، ما مزایا و معایب این برند را در زیر قرار داده ایم تا شما بهتر درک کنید که خریدین محصولات ایسوس به سود شماست یا خیر.

 

مزایای لپ تاپ استوک Asus

  • قیمت مناسب
  • امکان تبدیل لپ تاپ به تبلت
  • نمایشگر با وضوح بالا
  • نمایشگر لمسی
  • طراحی زیبا
  • طول عمر بالا

 

معایب لپ تاپ استوک Asus

  • فاقد درایو CD و DVD
  • عمر باتری کم
  • مرکز خدمات کم در ایران

 

از کجا لپ تاپ Asus بخریم؟

 

فروشگاه‌های زیادی وظیفه خرید و فروش لپ تاپ استوک ایسوس دارند که هر کدام از این فروشگاه‌ها، مزایا و معایبی دارند. اگر به دنبال فروشگاهی هستید که محصولات ایسوس را با قیمت ارزان همراه پشتیبانی و گارانتی لپ‌تاپ بفروشد، فروشگاه اینترنتی لپ تاپ دید امکان خرید لپ تاپ استوک را برای تمام مردم ایران فراهم کرده.

شما می توانید در محصولات ایسوس ما بگردید و یکی از بهترین لپ تاپ های Asus را انتخاب و خرید کنید و اگر به دنبال راهنمایی بیشتر هستید می توانید از پشتیبانی سایت بپرسید، اما یکی از بهترین محصولات مخصوص گیمینگ ایسوس که طرفداران زیاد و قیمت مناسبی دارد، خرید Asus TUF Dash F15 FX516PM است؛ زیرا مجهز به یک پردازنده نسل یازدهم Core i7 با حافظه رم 16 گیگابایتی است که مخصوص گیمرها است.