آنچه در این مقاله خواهید خواند : 

 

 

 

چرا لپ تاپ Lenovo بخریم؟

 

با بودجه ای که دارید تصمیم دارید لپ تاپ لنوو بخرید؟ نمی دانید لپ تاپی که می خرید استوک باشد، دسته دوم باشد یا اینکه نو باشد؟ ما به شما می گوییم که چرا خرید لپ تاپ Lenovo گزینه خوبی برای شما است اما نتیجه گیری نهایی بر عهده شماست. نکته ای که باعث محبوبیت لپ تاپ لنوو در ایران شد، باتری قوی محصولات Lenovo است. همین موضوع در افزایش خرید محصولات لنوو تاثیر گذار بود. اگر هنوز تصمیم قطعی خود برای خرید لپ تاپ استوک Lenovo نگرفته اید و یا هنوز نمی دانید از کجا لپ تاپ لنوو خرید کنید، توصیه می کنیم این مقاله را کامل بخوانید تا به جواب تمام سئوالات مهم خود برسید.

 

 

آشنایی با برند Lenovo

 

لنوو یک شرکت چینی-آمریکایی است که وظیفه اش ساخت محصولاتی نظیر لپ تاپ، چاپگر، تلویزیون و... است. محدوده این شرکت جهانی است و دفتر مرکزی آن در پکن از کشور چین است.

پس از حضور گسترده لنوو در جهان، لپ تاپ استوک لنوو وارد ایران شد و به دلیل قیمت خوب، باتری قوی موفق شد جز محبوب ترین لپ تاپ های ایران قرار بگیرد.

 

چرا لپ تاپ لنوو در ایران محبوب شد؟

 

مردم ایران همیشه به دنبال محصولی هستند که چندین سال به مشکل نخورد. باتری قوی لپ تاپ استوک لنوو در کنار دیگر مزایای این لپ تاپ باعث شده تا محصولات Lenovo در سبد خرید ایرانیان قرار بگیرد.

البته این برند ضعف هایی هم دارد که در ادامه می توانید بخوانید و با آن ها آشنا شوید.

 

مزایا و معایب لپ تاپ استوک Lenovo

 

هیچ بازخوردی بهتر از بررسی مزایا و معایب یک محصول نیست؛ زیرا این اطلاعات از بازخورد هزاران نفر به دست آمده است و تنها نظرات یک نفر نیست.

لنوو قیمت مناسبی دارد و عمر باتری محصولات Lenovo، نسبت به دیگر برندها بیشتر است. اما این پایان قصه نیست؛ دوام لپ تاپ استوک لنوو در صورت برخورد به زمین و یا اینکه این لپ تاپ از دست شما بیفتد، کم می شود و ممکن نتوانید مشکل خود را رفع کنید.

 

 

لپ تاپ لنوو حوب است؟  مزایا و معایب لپ تاپ لنوو

 

 

در زیر به بررسی مزایا و معایب لپ تاپ استوک لنوو می پردازیم.

 

مزایا لپ تاپ استوک لنوو

 

دو تا از مهمترین موضوع برای یک لپ تاپ استوک، قیمت مناسب و عمر باتری است. لپ تاپ لنوو هر دو مورد را دارد و به همین دلیل لپ تاپ استوک Lenovo در ایران به موفقیت و محبوبیت رسیده است.

 

مقرون به صرفه

اولین دلیل مهم که مردم اقدام به خرید لپ تاپ استوک لنوو می کنند، قیمت مناسب یک لپ تاپ است. لنوو نسبت به دیگر رقبا، قیمت مناسب تری دارد.

 

عمر باتری عالی

در برخی از لپ تاپ های استوک Lenovo، با یک بار شارژ، می توانید تا 15 ساعت کار کنید؛ اما محصولات قدیمی تر لنوو بدون اینکه لپ تاپ را به شارژ متصل کنید تقریبا تا نصف روز می توانید با آن کار کنید.

 

نوآوری

نسل جدید لپ تاپ استوک لنوو، نسبت به لپ تاپ لنوو سال های قبل، پردازنه قدرتمندتری دارد و لنوو با نوآوری محصولات خود، باعث محبوبیت به موفقیت رسیدن این برند در ایران شده است.

 

تنوع زیاد

برند لنوو برای هر نوع استفاده ای یک مدل لپ تاپ ساخته است که می توان به استفاده برای گیمینگ، کارهای گرافیکی، برنامه نویسی، تدوین فیلم و سریال، وبگردی، تماشای فیلم و سریال و ده ها دلیل دیگر می توان اشاره کرد.

 

معایب لپ تاپ استوک لنوو

 

دو پارامتر بسیار مهم برای لپ تاپ های استوک، دوام و سخت افزار لپ تاپ است. برای برخی ها مهم است که لپ تاپ در مقابل ضربات دوام داشته باشد و یا اینکه لپ تاپ کارت گرافیک خوبی داشته باشد. از معایب لنوو دوام کم و گرافیک ضعیف است.

 

دوام

اصلی ترین نقطه ضعف لپ تاپ های استوک لنوو، عمر کم آن هاست. البته دوام لپ تاپ لنوو در صورتی بیشتر می شود که همیشه بر روی یک میز روشن شود و با آن کار کنید و به زمین برخورد نکند. دلیل اینکه دوام لنوو کم است، ساخته شدن بدنه با پلاستیک است؛ زیرا با یک بار سقوط لپ تاپ، به این محصول آسیب وارد می شود و تعمیر کردن لپ تاپ های لنوو در ایران دشوار است.

 

طراحی کسل کننده

محصولات لنوو در مقابل رقبا، جذابیت خاصی ندارد و به همین دلیل لنوو حرفی برای گفتن در مقابل رقبایی که طراحی زیباتری دارند، ندارد.

 

گرافیک ضعیف

بیشتر محصولات لنوو با کارت گرافیک AMD وارد بازار می شود و به دلیل اینکه این کارت گرافیک بر روی دیگر قطعات سخت افزاری لپ تاپ هم خوانی ندارد، قدرت گرافیکی لپ تاپ کاهش می یابد.

 

 

چرا خرید لپ تاپ استوک Lenovo

 

اگر جای لپ تاپ شما همیشه ثابت است و روزانه ساعت ها با لپ تاپ برای وبگردی سر و کار دارید، لنوو به دلیل باتری قوی و قیمت منصفانه، انتخاب مفیدی برای شماست.

اگر می خواهید به خاطر گیمینگ، برنامه نویسی، کارهای گرافیکی لپ تاپ بخرید، لنوو نمی تواند نیازهای شما را به خاطر کارت گرافیک ضعیف برآورده کند.

 

 

از کجا لپ تاپ استوک Lenovo بخریم؟

 

اگر تصمیم نهایی خود را گرفتید، شما می توانید فرایند خرید لپ تاپ استوک لنوو از فروشگاه اینترنتی لپ تاپ دید را تکمیل کنید.

یکی از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی لپ تاپ دید این است که، ارسال محصولات ما به سراسر ایران به صورت رایگان انجام می شود؛ شما پیش از خرید می توانید از ما مشاوره بگیرید و ما پس از خرید هم بیخیال شما نمی شویم و محصولات ما یک ماه گارانتی و ضمانت دارد.