راهنمای خرید لپ تاپ مناسب طراحی سایت

آیا قصد دارید طراح حرفه‌ای سایت شوید؟ آیا می‌خواهید لپ تاپ مناسب طراحی سایت بخرید که بتواند تا سالیان سال تمامی نیازهای شما را برآورده کند و شما را به عنوان فردی حرفه‌ای و خبره در این عرصه بشناساند؟ برای اینکه طراح حرفه‌ای سایت شوید باید لپ تاپ مناسب طراحی خریداری نمایید؛ به عبارتی طراح وب شدن نیازمند لپ‌تاپ حرفه‌ای است.

در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید لپ تاپ مناسب طراحی سایت بپردازیم و تمامی نکاتی را که هنگام خرید لپ تاپ باید به آن توجه داشته باشید برایتان معرفی میکنیم. توصیه می‌کنیم که تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 علت تاکید ما بر راهنمای خرید لپ تاپ مناسب این است که با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور لپ تاپ‌ها و به ویژه افزایش روز افزون قیمت دلار سرمایه‌گذاری بر روی لپ تاپی که بتواند تمامی نیازهای شما را برآورده کند و از سوی دیگر قیمت مناسبی نیز داشته باشد به عنوان بهترین کاری است که باید انجام دهید. در این مقاله قرار است اطلاعاتی را برای شما ارائه دهیم که بتوانید با استفاده از آنها بهترین لپ تاپ مناسب طراحی را انتخاب و آن را خریداری کنید. در صورت خرید برای تست به آموزش تست لپ تاپ مراجعه کنید.

 

بهترین لپ تاپ برای طراحی سایت کدام است؟

 امروزه فناوری گسترش بیشتری داشته است و با توجه به حضور کرونا و مجازی شدن بسیاری از امور بخش زیادی از افراد دوست دارند که به دنیای مجازی قدم بگذارند و کسب و کار اینترنتی خودشان را رشد دهند. حتی امروزه کوچکترین مغازه‌دار را می‌بینیم که به دنبال این است که برای مغازه خودش یک سایتی مجازی داشته باشد و بتواند خرید آنلاین را تجربه کند؛ به همین دلیل شغل طراحی سایت از استقبال بسیار زیادی برخورد برخوردار است و درآمد قابل توجهی را نیز برای شما به همراه دارد.

 

چگونه میتوانم طراح سایت حرفه‌ای شوم؟

 برای اینکه بتوانید یک طراح سایت حرفه‌ای شوید به برخی از موارد نیاز خواهید داشت؛ قدم اول برای اینکه به این حوزه وارد شوید این است که لپ‌تاپ مناسبی خریداری کنید. در واقع لپ تاپ مناسب طراحی جزء جدانشدنیِ طراحان سایت می‌باشد؛ اما خوشبختانه باید گفت که طراحی سایت و وب نیاز به لپ تاپی دارد که تجهیزات چندان گران قیمتی نمیخواهد به عبارتی شما فقط کامپیوتری ساده باید داشته باشید که به اینترنت متصل شود؛ در اینصورت می‌توانید سایت‌های کاملاً حرفه‌ای طراحی کنید و می‌توانید به راحتی به دنیای طراحان سایت وارد شوید و حتی آموزش‌های طراحی سایت را به صورت رایگان شروع کرده و بعد از گسترش و پیشرفت کارتان در دوره‌های حرفه‌ای نیز شرکت کنید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که با توجه به بودجه و نیازی که دارید فقط به دنبال لپ تاپی باشید که کاملاً سالم باشد و از سرعت مناسبی برخوردار باشد و قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشد. وجود این موارد باعث میشود که شما به راحتی بتوانید کار خودتان را استارت بزنید.

 

چه پردازنده ای برای طراحی وب مناسب است

 

لپ تاپ مناسب طراحی چه نوع پردازنده‌ای باید داشته باشد؟

 توجه به پردازنده لپ تاپ یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در خرید بهترین لپ تاپ برای طراحی سایت باید مورد توجه قرار بگیرد. هر چقدر پردازنده به کار رفته قدرتمند باشد شما به راحتی می‌توانید کارها را با سرعت بالاتر و روان‌تر انجام دهید. پردازنده یا CPU نقش بسیار مهمی در انتخاب لپ تاپ مناسب طراحی دارد. حداقل پردازنده برای اینکه نرم افزار گوگل کروم را به راحتی باز کنید intel core i5 می‌باشد.

 اگر بتوانید لپ تاپ با پردازنده نسخه Intel core i7 و AMD Ryzen 7 تهیه کنید در این صورت با سرعت بالاتری در این مسیر رشد خواهد کرد. نسخه‌های اینتل که به CPU سری HQ مجهز شده‌اند می‌توانند کارها را با پردازش بهتر انجام دهند. پردازنده intel core i5 HQ نسل 7 پردازشی مشابه intel core i5 U نسل 9 دارد. توصیه می‌کنیم پردازنده‌ای انتخاب کنید که نسل قوی تری را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند از تکنولوژی‌های پردازش بهتری برخوردار باشد.

 

برای طراحی سایت چه مقدار رم لازم داریم

 

توجه به رم لپ تاپ در راهنمای خرید لپ تاپ مناسب طراحی

 نکته بسیار مهم دیگر هنگام خرید بهترین لپ تاپ طراحی سایت، توجه به رم مناسب میباشد. هر چقدر فضای رم افزایش یابد تمامی وقفه‌هایی که در میان کار ممکن است ایجاد شود از بین می‌رود و حتی کامپیوتر شما هیچگاه هنگ نمیکند. بهتر است لپ تاپ شما حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم داشته باشد. اگر در توان دارید توصیه می‌کنیم که ۱۶ گیگ یا بالاتر را تهیه کنید. اگر آینده را اینگونه میبینید که به عنوان طراح سایت حرفه‌ای شناخته خواهید شد توصیه می‌کنیم که رم بالاتر را تهیه کنید. به عبارتی شما برای اینکه طراح حرفه‌ای سایت شوید باید سالها کار کنید و اگر لپ تاپی بخرید که نیاز به ارتقاء نداشته باشد کار شما را راحت تر می‌کند.

نقش مهم دیگری که برای رم وجود دارد این است که در هنگام طراحی سایت پر استفاده ترین نرم افزاری که شما با آن سر و کار دارید گوگل کروم می‌باشد. این نرم‌افزار‌ دیتاهای فراوانی را از عملکرد شما ضبط می‌کند و منابع سخت افزاری زیادی را از لپ تاپ شما مصرف می‌کند؛ به همین دلیل شما امکان باز کردن فتوشاپ در کنار گوگل کروم را در لپ تاپ‌هایی که رم آنها کمتر از ۸ گیگ است ندارید.

 

تاچ پد و کیبورد

 هنگام خرید لپ تاپ مناسب طراحی سایت به تاچ پد و کیبورد نیز توجه داشته باشید؛ زیرا این بخش را از جمله مواردی هستند که در شبانه روز شما با آنها سروکار دارید و به عنوان کوچکترین بخش شناخته شوند اما نقش بسیار مهمی دارند و در روند پیشرفت کاری شما موثر هستند. اگر این موضوع را در نظر دارید که در هر جایی همچون خانه، شرکت، مسافرت از لپتاپ خودتان برای طراحی سایت استفاده کنید وجود تاچ‌پد موضوع کاملا مهم است. شاید تصور کنید تاچ پد معمولی که همه لپ تاپ‌ها دارند می‌توانند کار شما را راه بیاندازند اما به این موضوع توجه داشته باشید که برخی از تاچ پدها عملکرد متفاوتی دارند و بهتر است تاچ پدی خریداری کنید که متناسب با اندازه دستان شما باشد. اگر بودجه به شما اجازه می‌دهد چپ پدی را خریداری کنید که از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند.

در راهنمای خرید لپ تاپ مناسب طراحی سایت و طراحی وب توجه به کیبورد اهمیت بسیار بالایی دارد. کیبورد یکی از مهمترین بخش‌هایی است که همواره بدون اینکه به آن توجه داشته باشیم با آن سر و کار داریم. انتخاب کیبورد موضوع کاملا سلیقه‌ای است و شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید ابعاد و حتی با توجه به سلیقه خودتان آن را خریداری کنید.

 اگر جزء طراحان سایت هستید که قرار است در محیط‌های تاریک و حتی در شب نیز به طراحی سایت بپردازید خرید کیبورد لپ تاپی که نور پس زمینه دارد را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین هنگام خرید کیبورد به فاصله دکمه‌ها و جایگاه برخی از آنها مانند  end و home توجه داشته باشید. دکمه اینتر مهمترین دکمه‌ای است که در کیبورد مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی این موارد بر روی تجربه کاری شما موثر هستند. اگر می‌خواهید به عنوان طراح سایت حرفه‌ای شناخته شوید، بهترین لپ تاپ برای طراحی سایت خریداری کنید که کیبورد مناسب نیز در نظر داشته باشید.

 

از اهمیت باتری لپ تاپ غافل نشوید

 مهمترین موضوع دیگری که بر روی کیفیت لپ تاپ مناسب طراحی سایت موثر است باتری میباشد. باتری لپ تاپ باید به گونه‌ای باشد که عملکرد خوبی داشته باشد. هنگام خرید لپ تاپ به ظرفیت باتری و میزان نگهداری آن توجه داشته باشید. بهترین لپ تاپ این است که بتواند ۶ ساعت باتری را در خود ذخیره کرده و شما می‌توانید برای طراحی سایت از آن استفاده کنید. البته توصیه می‌کنیم که برای باتری وسواس زیادی به خرج ندهید زیرا این قسمت از لپ تاپ از جمله مواردی است که مصرفی بوده و با گذشت چندین سال از کیفیت آن کم می‌شود و مجبور به تعویض آن هستید.

 

به وزن و ابعاد لپ تاپ مناسب طراحی توجه کنید

 منصفانه است در راهنمای خرید لپ تاپ مناسب طراحی سایت به این موضوع توجه داشته باشید که بهترین ویژگی یک لپ تاپ قابل حمل بودن آن است؛ به همین دلیل باید به وزن و ابعاد لپ تاپ نیز توجه داشته باشید. اگر شخصی پر مشغله هستید که بیشتر در مسیر و رفت آمد است. بالا بودن وزن و ابعاد لپ تاپ می‌تواند شما را آزار دهد. بهترین لپ تاپ برای طراحی سایت لپ تاپی است که شما بتوانید در هر جایی به راحتی از آن استفاده کنید و به راحتی آن را حمل و نقل کنید. توصیه می‌کنیم که لپ تاپ سبک و قابل حمل خریداری نمایید. معمولاً لپ تاپ ۱۵ اینچی وزنی معادل ۲ کیلوگرم دارد.

 

گرافیک مناسب برای خرید لپ تاپ مناسب طراحی سایت

 

در خرید لپ تاپ مناسب طراحی سایت به کارت گرافیک توجه کنید

کارت گرافیک در خرید لپ تاپ طراحی سایت نقش مهمی دارد اما در مقایسه با سایر فاکتورها از اهمیت کمتری برخوردار است. به عبارتی زمانی لپ تاپ شما نیاز است که کارت گرافیک داشته باشد که شما بخواهید از لپ تاپ مورد نظر برای شاخه‌های برنامه نویسی مانند برنامه نویسی‌های موبایل استفاده کنید؛ به همین دلیل برای اجرای شبیه ساز موبایل باید لپ تاپی خریداری کنید که حداقل کارت گرافیک معمولی داشته باشد؛ اما اگر می‌خواهید به صورت عمومی برای طراحی سایت استفاده کنید نیازی به داشتن و وجود کارت گرافیک نیست؛ زیرا در طراحی سایت از ابزارهای گرافیکی استفاده نمی شود. کارت گرافیکی که در CPU وجود دارد برای شما کافی است. شما به راحتی با کارت‌های گرافیکی که در داخل لپ تاپ‌های معمولی وجود دارد می‌توانید با نرم‌افزار‌های فتوشاپ و ایلاستریتور کار کنید؛ اما اگر قرار است در کنار طراحی سایت به انجام بازی‌های مختلف و ادیت ویدیو بپردازید حتماً برای کارت گرافیک هزینه اضافی بپردازید.

 

صفحه نمایش لپ تاپ مناسب طراحی سایت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم هنگام خرید لپ تاپ توجه به صفحه نمایش استاندارد می‌باشد. بهترین لپ تاپ برای طراحی سایت لپ تاپی است که صفحه نمایش آن دو ویژگی مهم داشته باشد؛ ویژگی اول ابعاد صفحه نمایش و ویژگی دوم کیفیت صفحه نمایش می‌باشد. توصیه می‌کنیم که لپ تاپ شما اندازه ۱۵ اینچ داشته باشد؛ اما شما می‌توانید از لپتاپ ۱۳ اینچی نیز استفاده کنید. در این صورت حمل و نقل آن آسان تر بوده و وزن کمتری نیاز دارد. اگر قرار است از یک لپ تاپ ۱۳ اینچی استفاده کنید حتماً در کنار آن یک نمایشگر بزرگ نیز تهیه کنید. اگر از آن دسته از طراحان سایت هستید که لپ تاپ خود را جابجا نمی کنید و در یک مکان خاصی به طراحی سایت می‌پردازید و نیاز به حمل و نقل لپ تاپ نیست حتماً نمایشگر بزرگ ۱۷ اینچی خریداری کنید.

 

توجه به کیفیت تصویر در خرید لپ تاپ مناسب طراحی سایت

ویژگی مهم دیگری که بهترین لپ تاپ طراحی سایت را مشخص میکند توجه به کیفیت تصویر است. کیفیت تصویر فول اچ دی بهترین گزینه برای لپ تاپ و کیفیت تصویر hd بدترین گزینه می‌باشد. اگر توان خرید یک لپ تاپ فول اچ دی را ندارید جای نگرانی نیست می‌توانید یک تبلت و لپ تاپ hd خریداری کنید اما هنگام خروجی تصویر باید دقت کنید که تمامی رنگها به صورت طبیعی ارائه شود.

 

نرخ رفرش ریت مناسب در لپ تاپ

 طراحان سایت از جمله افرادی هستند که برای طولانی مدت از لپ تاپ استفاده می‌کنند و چشمان آنها در معرض آسیب قرار میگیرد. برای اینکه سلامت چشمان خود را حفظ کنید یا چشمان شما دیرتر خسته شود باید نمایشگرهایی برای کار خود خریداری کنید که نرخ رفرش ریت و نرخ پرش مناسبی داشته باشد. هرچه نرخ رفرش ریت صفحه نمایش افزایش یابد بدین معنا است که در یک ثانیه تعداد فریم‌های بیشتری جابجا شده و شما تصاویر را هم با کیفیت بالاتری دریافت می‌کنید و هم از سوی دیگر چشمان شما محافظت می‌شود. توصیه می‌کنیم که هنگام استفاده از لپ تاپ از عینک‌های بلوکات استفاده کنید در این صورت سلامت چشمان شما نیز حفظ می‌شود.

 

صفحه نمایش مناسب طراحی سایت مات باشد یا براق؟

 نکته مهم دیگر در خرید لپ تاپ طراحی سایت توجه به نوع صفحه نمایش می‌باشد. این که صفحه نمایش لپ تاپ شما مات یا براق باشد باید به نیاز و استفاده خودتان توجه داشته باشید. اگر قرار است از لپتاپ خودتان در محیط‌هایی با نور مستقیم مانند نور مستقیم خورشید استفاده کنید حتما نمایشگر مات را انتخاب کنید؛ زیرا در این صورت کیفیت و عملکرد بهتری خواهید داشت. نمایشگر‌های براق کیفیت تصویر بهتری در مقایسه با نمایشگر‌های مات دارند؛ اما نوری که به صفحه نمایش آنها تابیده شده است را بازتاب می‌کند و در این صورت اگر نمایشگرهای براق در محیط پرنور باشند برای شما مشکل‌ساز خواهند شد.

 

در راهنمای خرید لپ تاپ طراحی سایت به حافظه لپ تاپ توجه داشته باشید

هنگام خرید لپ تاپ طراحی سایت باید به این موضوع توجه داشته باشید که چه مقدار حافظه برای شما مورد نیاز است. استفاده شما از لپ تاپ موضوع تعیین کننده حافظه است. با توجه به اینکه شما از لپتاپ خود برای چه مواردی استفاده می‌کنید باید حافظه مناسبی خریداری کنید. حداقل حافظه مورد نیاز حافظی SSD است و شما می‌توانید به نصب ویندوز فتوشاپ و ایلاستریتور و برخی از نرم افزارهای دیگر بپردازید. حافظه‌های SSD سرعت بسیار بالایی دارند و می‌توانند برخی از برنامه‌ها را با سرعت حتی بیش از ۲۰ برابر برای شما اجرا کنند. برای تست هارد لپ تاپ خریداری شده به آموزش تست هارد مراجعه کنید.

 

معرفی لپ تاپ مناسب طراحی سایت ارزان قیمت

لپ تاپ 840 G3

لپ تاپ استوک HP 840 G3

بهترین گزینه در ابتدای شروع و مقرون به صرفه ترین لپ تاپ از نظر مقاومت، وزن، قیمت مناسب به نظر من لپ تاپ استوک Hp 840 G3 می باشد. این لپ تاپ با دو پردازنده ی Core I7 و Core I7 در لپ تاپ دید موجود می‌باشد.  خرید لپ تاپ Hp 840 G3 I5 ، خرید لپ تاپ Hp 840 G3 I7

 

 لپ تاپ دل Dell Latitude E5580 با پردازنده Core I۵ نسل 7

 

 لپ تاپ دل Dell Latitude E5580 

این لپ تاپ با کانفیگ مناسب و قیمت مقرون به صرفه که دارای گرافیک مجزا می‌باشد یکی از گزینه های خرید لپ تاپ ارزان برای شروع راه شما می‌باشد. خرید لپ تاپ دل Dell Latitude E5580 

 

لپ تاپ لنوو t 450

 لپ تاپ لنوو T-450 

ارزان قیمت ترین لپ تاپ مناسب برای طراحی سایت همین لپ تاپ لنوو می‌باشد. که با توجه به قیمت بسیار ارزان منابع بسیار خوبی در اختیار شما میگذارد تا در راه شروع طراحی سایت اولین قدم خود را بردارید. خرید لپ تاپ لنوو T-450

 

جمع بندی

 برای اینکه بخواهید طراح سایت حرفه‌ای شوید و به این دنیای گسترده قدم بگذارید باید لپ‌تاپ مناسبی داشته باشید. برای خرید لپ تاپ مناسب طراحی سایت در این مقاله فاکتورهای را برای شما معرفی نمودیم که توجه به هر کدام از آنها می‌تواند باعث شود که شما بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. اگر در ابتدای راه هستید نیاز به هزینه‌ی بالا برای خرید لپ تاپ نو ندارید، شما میتوانید با خرید لپ تاپ استوک با هزینه‌ی بسیار کمتر راه خود را شروع کنید.  آرزوی ما، موفقیت شماست و خالصانه و مخلصانه در تلاشیم که به راحتی به خواسته و هدف خودتان برسید.