آنچه در این مقاله خواهیم خواند

 

 

چرا لپ تاپ استوک HP بخریم؟

برند HP به دلیل اینکه در آمریکا ساخته می شود، جز کالاهای لاکچری در ایران قلمداد می شود و اچ پی، محصولات خوبی را تاکنون عرضه کرده است. به همین دلیل اگر کسی اقدام به خرید لپ تاپ استوک HP کند، دور از انتظار نیست؛ زیرا این محصول آمریکایی، امتحان خود را در بازار ایران پس داده است.

اگر شما در حال خواندن این مطلب از فروشگاه اینترنتی لپ تاپ دید هستید، بدون شک هدفتان خرید لپ تاپ HP است اما نظرات متفاوت دارندگان محصولات اچ پی باعث شده که سر در گم شوید.

هدف شما از خرید لپ تاپ چیست؟، اگر شما به دنبال لپ تاپی هستید که استحکام، دوام و کیفیت بسیار بالا داشته باشد، خرید لپ تاپ اچ پی توصیه می شود.

ما در این مقاله تجربیات چندین ساله در استفاده از لپ تاپ های اچ پی را با شما به اشتراک می گذاریم تا در پایان مقاله، شما بهترین کالا را انتخاب کنید.

 

درباره HP

بیش از ۸۰ سال از زمان تاسیس اچ پی می گذرد. عمده فعالیت اچ پی، ساخت فلش مموری، چاپگر، سرورها، رایانه های قابل حمل، تلفن های همراه هوشمند و تبلت و نرم افزارهای مدیریت شبکه است.

با وجود تحریم ها علیه ایران، همچنان امکان خرید لپ تاپ HP در ایران وجود دارد و به دلیل سابقه خوب لپ تاپ های این شرکت، فروشگاه های ایرانی در تلاش هستند که آخرین محصولات این برند هم وارد کنند.

 لپ تاپ اچ پی EliteBook 840 G3 با پردازنده Core I۵ نسل ششم

HP قابل اعتماد است؟

بیش از ده سال است که محصولات اچ پی وارد ایران شده است. در ابتدا فلش مموری و پرینترهای برند HP جای خود را در ایران باز کردند و با موفقیت های پی در پی فلش و پرینترهای این برند، باعث شد لپ تاپ های اچ پی بتواند در کشورمان یکه تازی کنند.

البته با وجود اینکه HP در سال 2019 در رده نخست برترین لپ تاپ سال بود و این روزها رتبه اول را از دست داده، اما همچنان لپ تاپ های با کیفیتی را روانه بازار می کند.

 

چرا خرید لپ تاپ HP

هیچ کسی دوست ندارد پس از خرید لپ تاپ HP، ضد حال بخورد و با یک کالای پر از عیب و ایراد روبرو شود. ضدحال خوردن پس از خرید از بدترین اتفاقی است که برای یک خریدار ممکن است رخ دهد.

در زیر دلایلی که باعث می شود شما پس از خرید لپ تاپ استوک HP ضدحال نخورید را با شما به اشتراک می گذاریم.

 

دوام

دوام نکته قوت محصولات HP است اما این دوام زمانی نتیجه می دهد که شما مواظب باشید لپ‌تاپ از دستتان نیفتد و یا چیزی بر روی آن نریزید. در این صورت اچ پی می تواند تا سال ها نیاز شما را برآورده کند.

 

پشتیبانی

پشتیبانی در کنار محصولات خوب، عامل موفقیت هر بیزینسی است. اچ پی همیشه پشتیبانی خوبی برای محصولات خود ارائه می دهد ولی این پشتیبانی در ایران امکان پذیر نیست، اما فروشگاه لپ تاپ دید که لپ‌تاپ HP در ایران به  فروش می رساند، این موفقیت شرکت اچ پی را سرلوحه خود قرار داده و پشتیبانی ویژه‌ای برای لپ‌تاپ‌های خود قرار داده.

 

ایمنی

سومین نکته مهم پس از خرید لپ تاپ اچ پی که باید بدانید، امنیت است. برخی لپ تاپ ها در صورت ویروسی شدن، امکان کار کردن با آن وجود ندارد. اما لپ تاپ HP برخلاف دیگر برندها، به کمک موارد امنیتی نظیر HP Sure Start ، HP Sure Run ،HP Sure Recover ، HP Sure Click و HP Sure View، می توانید با بدافزارها مقابله کنید و در صورت از بین رفتن اطلاعات، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید.

اما ساختارهای امنیتی این لپ تاپ به قدری قوی است که اگر لپ تاپ هم ویروسی شود، باز هم می توانید با آن به راحتی نسبت به دیگر برندها کار کنید.

 

قیمت

قیمت محصولات HP، نسبت به دیگر برندها، معقولانه تر است. اگر به دنبال لپ تاپی هستید که قدرت پردازش بالایی داشته باشد، نام اچ پی می درخشد.

 تبلت ویندوزی Hp Elite x2 1012 G2 با پردازنده Core i5 نسل هفتم

حمل آسان

جمع و جور و سبک بودن باتری های لپ تاپ HP، باعث شده تا این لپ تاپ وزن سبکی داشته باشد و شما پس از خرید لپ تاپ HP، به دلیل راحتی در حمل، به راحتی می توانید لپ تاپ خود را به هر مکانی که دوست دارید، مانند پارک، کافه و... ببرید و از آن استفاده کنید.

 

 

مزایا و معایب لپ تاپ hp استوک

 

 

آیا خرید لپ تاپ HP انتخاب خوبی است؟

بگذارید در مورد مزایا و معایب لپ تاپ اچ پی توضیح دهیم، در این صورت نتیجه را به راحتی می توانید تشخیص دهید. اما باید نیاز خود هم در نظر بگیرید که چرا تصمیم به خرید لپ تاپ اچ پی دارید؟

  

مزایا لپ تاپ HP

  • عدم نیاز به تجهیزات جانبی
  • ظاهر شیک و ایمنی
  • راه اندازی، استفاده و حمل آسان
  • باتری قوی

 

معایب لپ تاپ HP

  • قیمت بالا
  • به روزرسانی زود به زود سیستم عامل HP
  • پشتیبانی ضعیف در ایران

 خرید لپ تاپ استوک

 

از کجا لپ تاپ HP بخریم؟

قصه ما به سر رسید. اگر هدف شما برای خرید لپ تاپ HP، انجام کارهای روزانه، داشتن محصولی شیک با ظاهری جذاب و ظریف که کیفیت بسیار عالی‌ای داشته باشد، لپ تاپ اچ پی می تواند نیاز شما را برآورده کند.

وبسایت های زیادی خدمات فروش محصولات HP را انجام می دهند، اگر به دنبال فروشگاهی هستید که پشتیبانی ویژه ای داشته باشد، شما در فروشگاه اینترنتی لپ تاپ دید امکان خرید لپ تاپ استوک HP و خرید لپ تاپ HP با گارانتی معتبر را دارید که پشتیبانی ویژه ای برای شما فراهم می کند.