لپ تاپ مناسب طراحی و فتوشاپ

 

لپ تاپ مناسب طراحی و فتوشاپ کدام است؟ این سوال یکی از پر تکرار ترین سوالاتی است که معمولاً از سوی مشتریانمان دریافت می‌کنیم؛ برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم همواره صبر و حوصله را پیشه خود کرده‌ایم و سعی می‌کنیم که بهترین پاسخ را برای کسانی ارائه دهیم که قصد دارند وارد دنیای طراحی و فتوشاپ شوند. در واقع این افراد تصمیم گرفته‌اند که به جای کار کردن در فضای واقعی دنیای بزرگ طراحی و فتوشاپ را انتخاب کنند و در این عرصه بتوانند خلاقیت خودشان را نمایش دهند.

 

 

دسترسی سریع به مطالب این پست :

 

 

 

استعداد خود را با خرید لپ تاپ مناسب طراحی، شکوفا کنید.

 

 

راهنمای خرید لپ تاپ مناسب طراحی و فتوشاپ - چه لپ تاپی برای طراحی مناسب است ؟

 

 

به طور کلی حوزه طراحی و کار کردن با فتوشاپ دنیای شگفت انگیزی محسوب می‌شود؛ به گونه‌ای که اکنون فتوشاپ به عنوان یک صنعت پیشرفته نزد بسیاری از طراحان شناخته شده است. هر چقدر شما خلاق باشید و هنر‌ها و استعدادهای طراحی بسیار شگفت انگیزی داشته باشید این موضوع کاملاً فوق‌العاده است؛ اما اگر وسیله مناسبی نداشته باشید که بتوانید هنر و خلاقیت خودتان را نمایش دهید استعدادی عبث و بیهوده محسوب می‌شود. توصیه ما این است که برای کار کردن حرفه‌ای به دنبال لپ تاپ مناسبی باشید؛ اما می‌دانیم اکنون اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد این است که ...

 

 

پول خرید لپ تاپ گران را ندارم؟

 

 ما کاملاً شما را درک می‌کنیم این طبیعی است، شما در ابتدای راه هستید و تصمیم گرفته‌اید که مسیری نو را طی کنید؛ صادقانه و مخلصانه قصد داریم تمامی نکاتی را که هنگام خرید لپ تاپ به آن نیاز دارید ارائه دهیم تا بتوانید با کمترین هزینه بیشترین بُرد را داشته باشید و بتوانید بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و طراحی خریداری کنید. همچنین خرید لپ تاپ استوک گرافیک دار نیز پیشنهاد ما در پایان مقاله است که می‌تواند با توجه به در نظر گرفتن همه تمامی ویژگی‌ها مناسب کار شما باشد.

 

بگذارید حرف آخر را اول بزنیم

 

اگر حوصله ندارید تا پایان مقاله بخوانید بدانید که لپ تاپی که رم ۸ تا ۱۶ گیگابایت، CPU  از نوع پردازنده Core i5  و Core i7 ، از مدل‌هایAMD Ryzen  و Intel Xeon، ظرفیت حافظه Cache  بالا، صفحه نمایش Full HD  یا ۴K، اندازه ۱۵ تا ۱۶ اینچ، زاویه دید عالی، میزان حافظه گرافیکی، پهنای باند و تعداد هسته‌ها بالا داشته باشد بهترین لپ تاپ گرافیکی است.

در خرید لپ تاپ مناسب طراحی و فتوشاپ نیاز نیست در ابتدای کار هزینه بسیار زیادی بپردازید. شما می‌توانید با در نظر گرفتن برخی معیارها و نکات علمی، لپ تاپ ارزان قیمت طراحی خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

 

۴ ویژگی‌ اصلی و تعیین کننده در انتخاب بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

 

این حقیقت را بپذیرید که شما قرار است وارد یک حرفه و تخصص گسترده شوید، پس برای موفقیت در این زمینه به ابزارهای خاصی نیاز دارید که بتواند شما را در مراحل گرافیکی و رندرینگ سه بعدی یاری کند. توصیه می‌کنیم که بهترین لپ تاپ را انتخاب کنید؛ لپ تاپی که سخت افزار کارآمدی داشته و بتواند همواره یار جدانشدنی شما و همراه موفقیت‌هایتان باشد.

 

 

فضای RAM در لپ تاپ طراحی و فتوشاپ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 

فضای رم یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند که چندین برنامه را با یکدیگر انجام دهید؛ کارهای حرفه‌ای و کار کردن با فتوشاپ از جمله کارهایی هستند که حجیم و پر مصرف می‌باشند؛ اگر می‌خواهید یک گرافیست حرفه‌ای باشید باید لپ تاپی را انتخاب کنید که فضای رم زیادی داشته باشد.

بهترین فضای رم این است که بیشتر از ۱۶ گیگابایت باشد اما فضای ۸ تا ۱۶ گیگابایت نیز می‌تواند جوابگوی کارهای شما باشد. طبیعی است که هر چه این فضا افزایش یابد موفق تر خواهید بود؛ اما هزینه‌تان نیز افزایش می‌یابد. برای شروع رم ۸ تا ۱۶ گیگ مناسب است. این نکته‌ی جدی را به خاطر داشته باشید که هیچگاه فضای زیر ۶ گیگابایت نخرید.

 

 

از نقش جادویی قدرت CPU در لپ تاپ مناسب طراحی و فتوشاپ غافل نشوید

 

 یکی از بخش‌های بسیار مهم در هر لپ‌تاپ پردازنده یا همان CPU است؛ هر چه میزان قدرت آن افزایش یابد شما روان‌تر و سریع‌تر چندین برنامه را به صورت همزمان انجام می‌دهید. پردازنده‌های قدرتمند فرکانس کاری بهتری دارند و تعداد دستورالعمل‌های بیشتری را نیز از سوی شما دریافت می‌کنند.

امروزه در بازار نسل‌های Core i5 و Core i7 جدیدترین نسل‌های پردازنده محسوب می‌شوند. بهترین پردازنده‌هایی که می‌توانیم در زمینه کارهای گرافیکی معرفی کنیم مدل‌های AMD Ryzen و Intel Xeon هستند. حافظه پنهانی یا Cache را نیز مورد توجه قرار دهید. لپ تاپی را انتخاب کنید که حافظه نهان بیشتری داشته باشد.

 

 

 

لپ تاپ طراحی و فتوشاپ میز کار

 

 

صفحه نمایش لپ تاپ را فراموش نکنید

 

یکی از مهمترین بخش‌های انتخاب لپ تاپ مناسب برای کار طراحی صفحه نمایش می‌باشد. شما قرار است گرافیست و طراح حرفه‌ای شوید؛ به همین دلیل باید آن چیزی را که در ذهن خودتان دارید به درستی بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. این نکته را بدانید که آنچه که شما بر روی صفحه نمایش می‌بینید با آنچه که روی کاغذ پیاده می‌شود حتماً متفاوت خواهد بود؛ به همین دلیل باید لپ‌تاپی انتخاب کنید که بتواند این تفاوت‌ها را از بین ببرد یا حداقل کم کند. بهتر است رزولوشن صفحه نمایش Full HD یا ۴K باشد.

 

 اگر صفحه نمایش قابلیت لمسی داشته باشد می‌تواند سرعت عمل شما را بالا ببرد اما این موضوع اهمیت چندانی ندارد و حتی در بین گرافیست‌های حرفه‌ای هستند کسانی که صفحه نمایش آنها از این قابلیت بی‌بهره است. بهتر است صفحه نمایش خریداری کنید که نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک. ۱۵ تا ۱۶ اینچ مناسب است. همچنین زاویه دید مناسب از دیگر فاکتورهای خرید لپ تاپ ارزان قیمت طراحی است.

 

نکته دیگری که در خرید لپ تاپ موثر است توجه به حافظه گرافیکی، پهنای باند و تعداد هسته‌ها می‌باشد. همچنین صفحه کلید و شرایط کاری‌ای که شما می‌توانید برای خودتان فراهم کنید از معیارهای مهم انتخاب لپ تاپ مناسب فتوشاپ هستند.

 

قیمت

در نهایت به موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار قیمت می‌پردازیم. با توجه به بازار اقتصادی امروز، لپ‌تاپ‌ها معمولاً به خصوص برای کارهای طراحی و گرافیکی از قیمت بالایی برخوردار هستند؛ اما این موضوع در مورد لپ تاپ استوک متفاوت است. لپ تاپ‌های استوک از جمله لپ‌تاپ‌های هستند که هم قیمت مناسبی دارند و هم از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. شما میتوانید به فکر خرید لپ تاپ استوک مناسب طراحی و فتوشاپ باشید و با پرداخت هزینه مناسب تمامی کارهای گرافیکی خود را انجام دهید.

 

 

لپ تاپ‌های استوک لپ تاپ‌هایی هستند که خط تولید آنها در کشورهای دیگر متوقف شده است و به خاطر فروش نرفتن به کشورهای خاورمیانه ارسال می‌شود. شما می‌توانید با خرید لپ تاپ استوک مناسب طراحی کار خود را استارت بزنید و آینده و موفقیت‌تان را تضمین کنید. موفقیت شما آرزو و هدف ماست.