آنچه در این پست خواهیم خواند:

 

 

بهترین مارک لپ تاپ چیست؟

 آیا قصد خرید لپ تاپ دارید؟ آیا می‌خواهید بهترین مارک لپ تاپ را انتخاب کنید و خریدی عالی و بدون نقص داشته باشید؟ اگر میخواهید لپ تاپ مناسب بخرید که بتواند تمامی نیازهای شما را برآورده کند و علاوه بر کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب نیز داشته باشد تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله بهترین مارک لپ‌تاپ را برای شما معرفی میکنیم تا بتوانید با توجه به بودجه و هزینه‌ای که قرار است بپردازید، بهترین مارک را انتخاب کرده و از خرید خودتان راضی باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش لپ تاپ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ کدامند؟

 پیش از این که بهترین شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ را برایتان معرفی کنیم، بد نیست بدانید که امروزه تعداد شرکت‌هایی که می‌توانند لپ تاپ‌های با کیفیت تولید کنند و در میان کاربران پذیرفته شده هستند زیاد نیست؛ به همین دلیل شما با انتخاب‌های محدودی روبرو هستید. بهترین مارک هنگام خرید لپ تاپ که به ذهن می‌آید مارکهای اپل، اچ‌پی Hp، ایسوس Asus، ایسر Acer، سامسونگ، دل Dell، سونی و... هستند. هر محصولی که توسط این برندها تولید شده باشد بدون شک جزء بهترین محصولات خواهد بود؛ زیرا این شرکت‌ها بهترین تولید کنندگان لپ تاپ در دنیا هستند و اگر می‌خواهید محصولی با کیفیت داشته باشید ناچارید که یکی از محصولات این شرکت‌ها را خریداری کنید.

 

وجه اشتراک لپ تاپ‌ها

هنگام خرید لپ تاپ و حتی خرید لپ تاپ استوک به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که امروزه دیگر برند و مارک لپ تاپ اهمیت چندانی ندارد؛ زیرا تمامی شرکت‌هایی که تولید کننده لپ تاپ هستند برای اینکه وسایل مورد نیاز لپ تاپ را تهیه کنند مجبور هستند برای تامین وسایل الکترونیکی خود فقط به یک یا دو شرکت مانند اینتل و سامسونگ روی بیاورند؛ به همین دلیل در بسیاری از موارد تکنولوژی ساخت لپ تاپ‌ها با یکدیگر فرقی نمی‌کند و فقط مونتاژ کننده قطعات لپ تاپ با یکدیگر متفاوت است. پرفروش ترین مارک‌های لپ تاپ در جهان شرکت‌هایی هستند که نرم افزار و سخت افزار عالی را به کار می‌برند و لپ‌تاپ‌های خودشان را به گونه خاص و ویژه طراحی می‌کنند؛ به همین دلیل بسیاری از افراد علاوه بر توجه به کیفیت لپ‌تاپ و قطعات الکترونیکی به طراحی آن نیز توجه می‌کنند.

 

 

7 برند تولیدکننده بهترین لپ تاپ

همانطور که پیشتر گفتیم بسیاری از لپ تاپ‌هایی که توسط برندها و مارکهای بزرگ دنیا تولید می‌شود از بسیاری از موارد چه از نظر نرم‌افزاری و چه از نظر سخت افزاری با یکدیگر اشتراکات بسیار زیادی دارند؛ اما با این حال برندهایی هستند از سوی کاربران به عنوان بهترین برند لپ تاپ شناخته شده اند؛ زیرا این برندها علاوه بر توجه به کیفیت، به طراحی محصولات خودشان نیز توجه بسیار زیادی داشته و از سوی دیگر خدمات مناسبی را نیز برای محصولات خود ارائه می‌دهند. در ادامه ۶ مارک بهترین لپ تاپ را برایتان معرفی می‌کنیم.

 

لپ تاپ برند اپل

 

 

برند اپل؛ پیشگام در زمینه تولید لپ تاپ

بدون شک اپل یکی از بزرگترین نام‌های تجاری است که در فهرست تولید کننده بهترین لپ تاپ قرار گرفته است. این مارک بهترین لپ تاپ‌ها را به بازار عرضه می‌کند و اگر می‌خواهید بدون هیچ گونه شک و تردید بهترین لپتاپ بازار را خریداری کنید لپ تاپ اپل را به شما توصیه می‌کنیم. لپ تاپ‌هایی که توسط برند اپل تولید شده اند از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل است که در جهان شناخته شده و حتی از نظر قیمت در مقایسه با محصولات هم‌رده خود بالاتر می‌باشد.

 

 برند اپل در محصولات خود و به ویژه در لپ تاپ فناوری‌های بسیار گسترده‌ای را به کار می‌برد و هر سال با گذشت زمان بر این فناوری‌ها افزوده و بسیاری از آنها را نیز اصلاح می‌کند. البته نباید از این حقیقت نیز چشم‌پوشی کنیم که قیمت لپ تاپ اپل گران است و اگر میخواهید پول زیادی برای خرید لپ‌تاپ هزینه کنید این مارک را انتخاب کنید. شما در مقابلِ هزینه‌ای که می‌پردازید بهترین مدل لپ تاپ را خریداری کرده‌اید. در میان محصولات اپل، لپ تاپ مدل مک‌بوک پرو و اپل مک‌بوک ایر بهترین گزینه‌ها هستند. نکته بسیار مهم این است که اگر خوش شانس باشید می‌توانید به دنبال خرید لپ تاپ اپل باشید. در این صورت لپ تاپ اپل را با قیمت مناسب اما با همان کیفیت و کارایی عالی خریداری کرده‌اید.

 

 

اچ پی | HP

اگر همیشه در انتخاب برند لپ تاپ برای نصب ویندوز نگران دوام و کارایی لپ تاپ هستید بدون شک لپ تاپ برند اچ پی انتخاب کنید. این کمپانی چند ملیتی آمریکایی با سابقه‌ی بسیار طولانی در تولید چاپگر ها قطعات و لپ تاپ و کیس های گیمینگ و اداری بیش از 60 درصد بازار آمریکا و کشور های اروپایی را گرفته است. اچ پی همیشه بخاطر محصولات با کیفیت و متریال خوب معروف بوده و اگر شما یک لپ تاپ اچ پی دارید احتمالا سالیان سال برای شما خواهد ماند. این کمپانی اگر چه در ایران نمایندگی ندارد اما لپ تاپ های اچ پی با گارانتی شرکتی در ایران وجود دارد اما متاسفانه ما نمیتوانیم از تمام خدمات اچ پی استفاده کنیم. اگر برای کاربری اداری و برنامه نویسی یا یک لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی با قیمت مناسب هستید میتونید از قسمت خرید لپ تاپ HP استوک فروشگاه لپ تاپ دید یک لپ تاپ استوک با گارانتی و مهلت تست انتخاب کنید.

 

ایسوس

برند ایسوس

 

یکی از بهترین برندهای تولید کننده لپ تاپ برند ایسوس است. محصولات این برند جزء پرفروش ترین‌ لپ تاپ در بازار نیز شناخته شده‌اند. یکی از نقاط قوت این محصولات قطعات با کیفیت بالا است. بدون شک هر محصولی که توسط این برند تولید شود قطعات بسیار باکیفیتی مورد استفاده قرار گرفته است. نکته بسیار مهمی که باعث شده است این برند بتواند در میان کاربران جای خوش کند این است که علاوه بر تولید لپ‌تاپ‌های سطح بالا، اقدام تولید لپ‌تاپ‌های سطح پایین نیز کرده است و می‌تواند نیازهای شما را چه در زمینه انجام ابتدایی ترین کارها و چه در زمینه پیچیده ترین کارها کمک کند.

 

 لپ تاپ asus ویژگی‌های بسیار گسترده ای دارند؛ به عنوان مثال برخی از این لپ تاپ‌ها صفحه نمایش مات دارند و عمر باتری آن‌ها بسیار طولانی است. همچنین بدنه آلومینیومی بسیار نازک از نقاط قوت لپ تاپ ایسوس محسوب می‌شود. قیمت لپ تاپ‌های ایسوس مناسب است و با توجه به مدلی که انتخاب می‌کنید متغیر می‌باشد؛ اما اگر می‌خواهید بهترین مارک لپ تاپ را خریداری کنید و قیمت کمتری بپردازید میتوانید به دنبال مراکز فروش لپ تاپ باشید. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی نیز لپ تاپ‌های ایسوس را برایتان ارائه می‌دهند.

 

برند دل

یکی از برندهایی که در رتبه بندی بهترین برند‌های لپ تاپ‌های رتبه سوم را به خود اختصاص داده است برند Dell می‌باشد. این مارکِ لپ تاپ، محصولات بسیار پر فروشی دارد؛ محصولاتی که همگی کیفیت بسیار بالایی دارند. نقطه قوت لپ تاپ‌های دل این است که خریداران همواره بهترین خدمات را دریافت می‌کنند. این لپ تاپ به صورت جهانی در میان کاربران محبوب می‌باشد. معمولاً لپ‌تاپ‌هایی که توسط این مارک تولید میشوند با سایر لپ تاپ‌ها از نظر طراحی متفاوت هستند.

 لپ تاپ‌های دل صفحه کلید راحت‌تری دارند و تاچ پد آنها کاملا مناسب می‌باشد. همچنین باتری لپ تاپ عمر بسیار طولانی دارند. خبر خوبی که باید برای شما ارائه دهیم این است که جدیدترین لپ تاپ‌های دل به صفحه ‌نمایش 4K مجهز شده‌اند و به همین دلیل تراکم پیکسلی گسترده‌ای دارند و برای کارهای گرافیکی فوق العاده هستند.

 

 

مارک لنوو

 یکی دیگر از بهترین برندهای تولید کننده لپ تاپ لنوو است. این مارک بهترین لپ تاپ‌های مناسب را برای کاربران تولید می‌کند. لپ تاپ‌های لنوو کارایی و عملکرد بسیار بالایی دارند و از قطعات سخت افزاری با کیفیتی ساخته شده‌اند. ویژگی لپ تاپ‌های لنوو این است که کار کردن با آنها کاملاً آسان است و عملکرد بسیار قدرتمندی دارند. آنچه که باعث شهرت مارک لنوو شده است این است که این مارک به تولید لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ پرداخته است. لپ تاپ لنوو ThinkPad  بهترین لپ تاپ است که تا کنون توسط این برند تولید شده است. این لپ‌تاپ عمر بسیار بالایی دارد و به صورت خاص و شیک طراحی شده است.

 

انتخاب بهترین برند لپ تاپ

 

 

برند ایسر

 لپ تاپ‌هایی که توسط برند ایسر Acer تولید شده‌اند قابلیت حمل بسیار آسانی دارد و به همین دلیل در میان کاربران پرفروش و شناخته شده می‌باشد. این لپ تاپ‌ها کاملاً ساده هستند و طراحی ساده و شیکی دارند؛ اما از کارایی و عملکرد بالایی نیز برخوردار هستند. لپ تاپ ایسر Acer Travelmate بهترین لپ تاپ است که توسط ایسر به بازار عرضه شده است. این لپ‌تاپ عمر بالایی دارد و از ویژگی‌های امنیتی بسیار قدرتمندی نیز برخوردار است.

 

 

برند سونی

برند سونی از جمله تولید کنندگان لپ تاپ است که با اطمینان محصولات خودش را به کاربران عرضه کرده است. اگر لپ تاپ سونی خریداری کرده‌اید بدانید که این لپ‌تاپ عملکرد و راحتی بسیار بالایی دارند و کاملا تضمین شده هستند.

باید به این نکته مهم نیز توجه کرد که لپ تاپ‌های سامسونگ نیز کیفیت بسیار بالایی دارند و در لیست بهترین لپ تاپ‌های بازار قرار گرفته‌اند. برند سامسونگ همواره به طراحی لپ تاپ‌هایش نیز توجه بسیار ویژه‌ای دارد. از جمله ویژگی‌های لپ تاپ‌های سامسونگ عملکرد بالا، عمر بالای باتری و نمایشگر باکیفیت است.

 

 

مقالات و نکاتی که قبل از خرید لپ تاپ باید بدانیم :

 

نتیجه گیری

 هنگام خرید بهترین لپتاپ باید به همه عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار در خرید لپ تاپ توجه داشته باشید. در بازار شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ بسیار زیادی هستند که محصولات با کیفیت تولید می‌کنند؛ اما آنچه که باعث می‌شود شما خرید مناسبی داشته باشید این است که ابتدا به نیاز خودتان توجه داشته باشید؛ می‌خواهید از لپ تاپ برای چه کارهایی استفاده کنید؟ اگر فقط برای مشاهده فیلم و موسیقی است می‌توانید لپ تاپ با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید؛ اما اگر می‌خواهید برای انجام بازی‌های گرافیکی سنگین استفاده کنید باید به دنبال لپ تاپ گرافیکی باکیفیت باشید.

ابتدا نیاز خودتان را در نظر بگیرید و سپس با در نظر گرفتن آن، به بودجه خودتان نیز توجه داشته باشید. با توجه به این دو فاکتور می‌توانید بهترین خرید را برای خودتان رقم بزنید البته باید به این نکته توجه داشته باشید که شما میتوانید با خرید لپتاپ، لپ تاپ با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنید.